יום רביעי, 8 באפריל 2015

שבוע יום הולדת מתחיל!

בצילומי יום הולדת, תמיד יש ציפייה להתלבש ולהיראות כמה שיותר צבעוניים. אז אני מתלבשת ככה גם ביום יום ולא ממש הרגשתי שזה לוק מיוחד עבורי.

לבוש שחור לגמרי? זה כבר לחלוטין מחוץ לקומפורט זון שלי, אירוני ככל שזה יישמע. אני משתעשעת בכל מיני לוקים שונים לאחרונה, משבר גיל 27? אני לא חושבת שהתופעה הזו מוכרת בספרים ולמעשה אני לא חושבת שזה משבר בכלל, אלא המשך טבעי של כל ההתנסויות הטובות ופחות טובות שלי בשנים האחרונות.

מרבדי הנוריות שמסביב בהחלט סגרו לי את פינת הצבעוניות והרגשתי שדווקא בלבוש מונוכרמטי אבלוט יותר על רקע הפרחים.


אם כבר מדברים על לבלוט בשטח, אז יש לי את כל היסודות שצריך ליצירת לוק שאי אפשר להסיר ממנו את המבט מרוב שהוא תמהוני ונפלא: חולצת פייאטים הולוגרפית ואחד הפיסים המדהימים ביותר שיש לי במלתחה של My Urban Runway, חצאית טול של JUL שמגיעה בדיוק באורך ובכמות השכבות הנכונה - ולקינוח: קשת חיתוכי לייזר של Chuchu diamond.

הניגודיות של השחור והצבעוני גם מתקשרת אצלי לעובדה שפעמים רבות נופלת עלינו תחושה של בלוז דווקא בתקופה הזו של יום ההולדת: הסתכלות לאחור, מחשבות על העתיד - גאווה במה שהצלחנו ולעתים גם החמצה ובעקבות זאת גם רצון להשתפר.

אז בהקשר של הבלוג, רציתי להבטיח שאחפור קצת פחות מעתה והלאה, אך הנה, עוד לא מלאו לי 27 אביבים וכבר כשלתי במשימה, אז שכחו מכל זה.

מה בכל זאת אאחל לעצמי? רק לשפר וללטש עוד יותר את כל ההיבטים השונים של חיי, כי הם יפים גם כך.

ובעיקר - תמיד, אבל תמיד לבלוט בשטח.

* הצילומים נערכו בקטיף הנוריות בקדמה
*קעקועים זמניים: Dixit

6 תגובות:

  1. 1. את עוצרת נשימה, מה עוד יש לומר?
    2. כמעטולדת שמח
    3. די כבר להרים את הרף כל כך גבוה לכל שאר בנות התמותה, מעצבנת שכמותך

    השבמחק
  2. יום הולדת שמח! תמשיכי לפרוח ולהתפתח :)

    השבמחק
  3. פוסט קסום ומופלא שלך אפילו יותר מהרגיל. המון מזל טוב.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top