יום חמישי, 12 בפברואר 2015

ולנטיינס בשוקדה

אם מנקים שכבות על גבי שכבות של כל אותן קונוטציות מסחריות שקיבל הולנטיינס בשנים האחרונות, לפיהן אם אנחנו לא משקיעים במתנות שהמדיה דורשת מאיתנו לקנות - אנחנו לא בני זוג מספיק טובים ואם גם שוכחים מכך שבמקור זה יום שנועד לחגוג קדוש נוצרי כלשהו (גוועלד, טפו!), בעצם מתקבל לו יום יפה שמבקש לחגוג את כל מה שאנחנו אוהבים בחיים.


אז נכון, קצת קשה להביט לתוך הבסיס של היום הזה מבלי שדעתנו תהיה מוסחת על ידי לבבות ושאר שמאלץ מאולץ, אבל אני מציעה שננסה בכל זאת, כי יום שמזכיר לנו שהחיים שלנו מלאי אהבה הוא לא נורא כל כך אחרי הכל.


הצילומים שמופיעים כאן מדגימים את כל מה שאני אוהבת, באמת ובתמים - בלי הרבה רעשים חיצוניים והסחות דעת.


אני אוהבת פרחים, במיוחד אם אפשר לפגוש אותם באזור המחייה הטבעי שלהם ולא כשהם עטופים בנייר ונמכרים בקניון לגורל ידוע מראש.


אבל גם כשמדובר בפרחי פלסטיק שמקשטים לי את השיער - אני לחלוטין בסדר עם זה.


אני אוהבת להתלבש, אבל באמת נהנית מזה וכל דבר מעורר בי השראה, בטח כשמדובר בפיגמנט העז של הכלניות.


אני אוהבת לצלם וההזדמנות לצלם מרבדי כלניות היא קסומה במיוחד. לפעמים קשה לי לבחון דברים לעומק מבלי שאראה אותם דרך עדשת המצלמה.


אני אוהבת כלבים: פרי ומונה אמנם נשארו בבית מטעמים לוגיסטיים, אבל פינסקר התלווה אלינו לצילומים ויכולנו להרגיש שזה הטיול הראשון הארוך שהוא עשה מזה הרבה מאוד זמן. אין שום דבר שיכול להשתוות לאהבה שלהם אלינו.


אני אוהבת את נתן ועל כך שהוא מלווה אותי במסעות ברחבי הארץ בחיפוש אחר פריחות - ואפילו גורם לי להרגיש שזה באמת כיף לו, אבל כנראה שההנאה האמיתית שלו היא לשמח את בת זוגו המוזרה.


אני אוהבת לכתוב, כנראה שאני מציינת את זה בכל הזדמנות שאפשר והרבה יותר מכפי שמקובל, אבל באמת עושה לי טוב ליצור תוכן ואני שמחה שגם השנה אני מתחזקת את הבלוג.

9 תגובות:

  1. איזה יופי! האודם והשמלה פשוט מושלמים והתמונות יצאו ממש מהפנטות.

    השבמחק
  2. לובה לבבית מלבלבת שכמותך, עשית לי אהבה ושמחה בלב :-)

    השבמחק
  3. תמונות מקסימות ומלאות אהבה :)

    השבמחק
  4. תמונות נהדרות!
    את נראית נפלא, וכדברייך, אין כמו אהבה של כלב אלינו

    השבמחק
  5. לובה יקרה, מהתמונות לא ברור מי אוהב את מי יותר - את את הטבע, או הטבע אותך, מה שבטוח, המצלמה היוותה עבורכם במה מושלמת ועשתה זאת באהבה גדולה לשניכם :-) את נראית שם בבית :-)

    לובה, את קסומה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top