יום שלישי, 6 בינואר 2015

צילומים אינטימיים בסלון של הדס

לאורך השנים פגשתם אותי בכל מיני פאזות שונות: צבעי שיער מתחלפים, אופנות משתנות, בגדים שונים. אבל יש את השלב הזה שבו אני נמצאת בבית, עם הכלבות ועם נתן, ללא כל אותם אקססוריז צבעוניים שבהם אני מתקשטת - רק מי שאני, Take it or leave it.


עוד שכבה של איפור יורדת, עוד פריט לבוש, עד שאני נותרת עירומה - גם אם לא לחלוטין, אז לפחות מכל אותם סממנים חיצוניים שמציגים אותי כלפי העולם שבחוץ. למי שבאמת התמזל מזלו, אז בשלב הזה הוא גם יכול להסיר את כל המסכות, הגינונים והחיוכים המזויפים, רק מעצם הידיעה שבבית יקבלו אותו בדיוק כפי שהוא ויאהבו אותו בכל מצב - וזו בעצם האינדיקציה, מבחינתי לפחות, לחיים טובים ומתוקים יותר.


גם אני למדתי בדיוק באופן הזה לקבל את עצמי, בגרסא הכי מרוכזת ואמיתית שיש: לקבל את הפגמים, את החסרונות, את הטעויות, ועדיין להרגיש רצויה ונחשקת. דרוש זמן כדי להגיע לנקודה הזו שבה אנו מקבלים את עצמנו - את הגוף שלנו ואת המיניות שלנו כפי שהיא, אחרי שנים שבהן אנו רוצים לתקן את כל אותם החלקים שאנו לא אוהבים ומביטים בנו מבעד להשתקפות במראה, אך גם הפעם מדובר בקבלה שהיא פשוט אושר גדול.


ככל שהזמן עובר ואנו מקלפים מאיתנו עוד ועוד שכבות של ביקורת עצמית, של שיפוטיות מהצד ושל כל ההתעסקות השלילית הזו - כך אנו מגיעים לגרעין הזה שבו נשארים רק האנשים הטובים באמת והצילומים שלעד יזכירו לי את המסלול שעברתי.


צילום: אביטל ולץ, Lililoft
איפור: עמנואל נבט,
Glam Dust
תחתונים: JUL
תודה מיוחדת להדס שר על הדירה, על שרימפי ועל הסקס אפיל בצילומים

19 תגובות:

  1. הפוסט פשוט מקסים וכנה, והקעקוע על הגב מהמם ברמות אחרות

    השבמחק
  2. ואווו את פשוט מהממת. אין לי מילים.
    מסכימה איתך שנדרש זמן ובגרות מסויימת לקבל את עצמנו על כל יתרונותנו וחסרונותנו...
    אצלי הקבלה הזאת הושלמה אחרי הלידה, עם ההנקה. פתאום לצד מלא סימני מתיחה וק"ג עודפים נתקלתי במלוא העוצמה של הגוף - ופתאום היה לי הרבה יותר ברור שזה זה.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה תהליך נפלא וכך גם כל הכאבים שבדרך :)

      מחק
  3. ממש קשה לקבל את עצמך כשאת מהממת...

    השבמחק
  4. לא, את!
    חוץ מזה, שזה ידוע שאנחנו המבקרים הכי קשים של עצמנו :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נכון. שמחה לראות אותך ככה.

      מחק
  5. את הורסת!!! גוף משגע, צילומים מהממים!

    השבמחק
  6. איזה פוסט יפהפה! את ואביטל צוות לעניין!
    מתחברת מאוד לכל מה שכתבת...

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש צוות לעניין :) תודה אהובה!

      מחק
  7. נהדר ומרגש!!
    אני אוהבת פה הכל.
    את הבית, את הנינוחות, את המבט הרגוע ואת התחושה שהצילומים מעבירים.

    השבמחק
  8. פסט מקסים, אמיתי ויפה :)

    השבמחק
  9. מקסים! הופכת למעריצה ברגעים אלה ממש..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top