יום ראשון, 9 בנובמבר 2014

מלכת הכוכבים


אני לא זוכרת אם היו כוכבים בלילה ההוא. אני בקושי זוכרת האם הירח הציץ.


אני זוכרת שכל השמיים כוסו על ידי עננים כהים, כמעט כועסים. למרות שהיה חשוך, אני זוכרת שהעננים הללו בלטו בכובד שלהם, כאילו משהו עומד למשוך אותם למטה.


אני זוכרת שהיה ריח של גשם, אבל לא ריח נעים ומרענן - אלא של מבול שירד במטחים כבדים, כאילו השמיים נפתחו פתאום מעלינו. מצחיק שאפשר להבחין בין סוגי הגשם השונים מבלי שהרגשנו ולו טיפה אחת.


אני זוכרת את הרוח, שהייתה קרה ולא נעימה - אבל הפיחה חיים בכל הבד הזה שהתעטפתי בו ויחד עם התנועה שלו, רציתי לזוז גם אני. היה בזה משהו ממריץ ופתאום כבר לא הרגשתי את הקרירות.


גם אם בשמיים לא היה מנצנץ אפילו כוכב אחד, את האור שלי מצאתי מסביב ואפילו על השמלה, בזכות הכוכב הנופל... אז כנראה שנכון מה שאומרים לגבי חיפוש למרחקים והפתרון שלפעמים הוא כל כך קרוב, שרק צריך לפקוח עיניים ולהביט.


כי האור הזה עוטף, גם כשהרוחות מנשבות ואפילו כשהעננים כמו מאיימים ליפול.

                        

אני לובשת: שמלה- פיו פיו, נעליים- רוני קנטור, עגילים- אסוס, צעיף- איביי
צילום: אסף שגיא
איפור: נטלי שוכמן
שיער: פן בר
גילוי נאות: האיפור והשיער הם באדיבות הפן בר

12 תגובות:

  1. גילוי נאות: אני מצפה לפוסט הזה מרגע שהתחלת לטפטף תמונות ממנו :)
    לא התאכזבתי. הכל פשוט חלומי.

    השבמחק
    תשובות
    1. גילוי נאות: התגובות שלך אף פעם לא מאכזבות אותי :)

      מחק
  2. אני די בטוחה שזה הנדס דאון הפוסט האהוב עליי בתולדות הבלוג שלך (והתחרות קשה), שמחה שדיברנו על זה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. את מודעת לכך שעשית לי את היום עכשיו, כן? :)

      מחק
  3. וואו! לרגע שכחתי כמה אני מטורפת על כוכבים. את נראית סופר מעולה!

    השבמחק
  4. לוק מהמם! השמלה של פיו פיו מושלמת.... והקעקוע בכלל הרס אותי :)

    השבמחק
  5. וואו.
    את יפהפייה.
    הקטע שהכוכב חושף את שתי נקודות החן שלך ואיך שהשמלה נראית עלייך.
    כאילו נולדת בשבילה.
    והקעקוע...
    אבל הכל מתגמד מול הכתיבה שלך..
    נראה שאם תרצי, עוד תוכלי להשתלט על העולם!

    השבמחק
  6. וואו, את נראית מדהים! אהבתי את השמלה, השיער... בעצם הכל!
    פוסט מעולה, מצפה לעוד פוסטים כאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) מצפה להם גם אני, זה פשוט כיף!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top