יום שישי, 14 בפברואר 2014

רגעים של אהבה

ולנטיינ'ז דיי הוא יום שתמיד מצליח לעורר הרבה אמוציות ולא בהכרח של אהבה. הרבה מאוד מקשרים ליום הזה דווקא קונוטציות ציניות של גזל וסחטנות כלכלית. מה אני חושבת על היום הזה? ספי הטיבה לסכם זאת בפוסט החדש שלה, עם השורה שאומרת: "זה לא נכון שאהבה צריך לחגוג כל יום. כל יום אנחנו נאבקים על הישרדות, ממהרים, לומדים, עובדים, נכנסים למיטה ונרדמים. זה נחמד לעצור לפעמים כדי לחשוב על אהבה."

 אז הנה כמה רגעים ומחשבות שלי על אהבה, בסיכומו של היום הזה...


אהבה זה להיגרר עם הבחורה שלך לתערוכת אמנות בנמל, למרות שזה לא בדיוק כוס התה שלך ויש לך תזה שלמה על הראש.


אהבה זה לבדר את עצמך על כסא נדנדה מצחיק, בזמן שההורים שלך מתעכבים על כל תמונה ותמונה בתערוכה, למרות שאת כבר מזמן מיצית.


אולי *זו* לא אהבה, אבל זו בוודאי קארמה טובה להיתקל בכל הסימנים הללו בערב הולנטיינז.


אהבה זה לצאת לדרינק על הבר, גם שבע שנים אחרי וקצת להרגיש כמו בדייט ראשון.


אהבה זה לצאת בחורף החוצה בשמלה קצרצרה, כדי לגרום לו קצת פרפרים בבטן, ממש כמו פעם.


אפרופו סימנים.


לפעמים הדרך לאהבה עוברת בקיבה, בדיוק כמו בקלישאות הגדולות ביותר ואם אפשר, אז בצורת שוקולד בבקשה.


גם בכל פעם שאני מצלמת את האובייקטים שלי, אני מתאהבת בהם - גם אם רק לשניה, גם אם זה ממש לא מוסבר, גם אם מדובר בסך הכל בבגדים התלויים על חבל כביסה.


אפילו לא דיברנו עדיין על האהבה הזו שבין האדם לחבר שלו, בין אם זה הכלב או החתול, אהבה שמובנת רק למי שחווה אותה בעצמו.


אהבה זה להפתיע אותו עם מיני מתנות גיקיות ומשונות, שאיש כנראה לא היה מעלה על דעתו, כי זה הרי התפקיד שלי.


ועל אהבה עצמית, כבר דיברנו? סרט אהוב (שמש נצחית בראש צלול כמובן), ספר טוב, שמיכה מפנקת, קרם גוף ריחני... כל הדברים שעושים לנו טוב.


וכמובן שיש גם אהבה כזו...


20 comments:

  1. אני חושבת שזה הפוסט הכי יפה שראיתי לכבוד הולנטיינ'ס :)

    השבמחק
  2. Awesome post!
    Lovely pics<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    השבמחק
  3. פוסט מקסים ומיוחד

    השבמחק
  4. מקסים ומקורי, מלא בהשראה!
    יום אהבה שמח ושבוע נפלא ♥

    השבמחק
  5. ריגשת אותי

    השבמחק
  6. כמה כיף לקרוא אותך. מזדהה עם הכל.
    יום אהבה שמח!!

    השבמחק
  7. אווו שמש נצחית! לגמרי הסרט! כיף של פוסט:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסרט האהוב עליי מכל הזמנים!

      מחק
  8. בהחלט הפוסט הכי יפה. רלוונטי לא רק בוולנטיינס, אלא בכל רגע בו מרגישים אהבה. תמונות מקסימות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה מקסימה, גרמת לי לחייך :)

      מחק
  9. אני מודה שלרוב אני בוחרת בעמדה הצינית של "עושקים אותנו כי זה התאריך", אבל אני כן חושבת שזו הזדמנות לגרום לנו לעצור רגע ולהיות עם מי שאנחנו אוהבים (אבל כמובן שמומלץ לעשות זאת בכל הזדמנות שיש).
    תמונות מקסימות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ציניקנית גדולה, זה ידוע וקל להיות ציניים בתאריך הזה ובאמת יש מסביבו תעשייה די מגוחכת, אבל יש בו גם גרעין יפה של אמת ושל מחוות - ובזה אני מעדיפה להתרכז

      מחק
  10. מקסים! מסכימה עם מה שספי כתבה, והצילומים נהדרים!

    השבמחק