יום שני, 18 בפברואר 2013

יום חופש לארנבונים!

הידעתם? ארנבונים נהנים מחופשות: חלקם טיפוסים של בטן גב על חוף הים, אחרים מעדיפים טיולים ביעדים רוחניים ויש תמיד את הז'אנר הארנבוני שיעדיף טיול מוזיאונים באירופה הקלאסית. המכנה המשותף של כולם הוא שהם מעדיפים נופשים על פני...הפיכה לאובייקט שעליו מנסים רכיבים קוסמטיים.

מכאן

מכאן

היום, ה-19.02, הוא יום החופש הבינלאומי של כל הארנבונים באשר הם ואם גם אתם מאמינים בפיקציה המלבבת הזו, סימן שזו סיבה מספיק טובה להקדיש לכך פוסט! המוצרים שמופיעים בפוסט הבא מאפשרים לארנבונים להיות חופשיים, לטוס בטיולים מסביב לעולם ולחזור עם חולצות תיירים מחורבנות לביתם החם. האין זה נפלא?

נתחיל באופן מתבקש מהבסיס:


קשה למצוא מייקאפים טובים בקטגוריית האיפור נטול האכזריות- אודה בכך ולא אכחיש. מדובר בקטגוריה נוחה יותר אם אתם אוהבים מייקאפים של בורז'ואה- הרי ידוע שיש להם כמה מייקאפים מצוינים וזולים- אך למרבה הצער המייקאפים של המותג כהים וצהובים לי מדי. חיוורת וורדרדה כמוני, נאלצת לחפש פתרונות אקזוטיים יותר כמו למשל המייקאפ הזה של טארט- בעל המרקם העבה אך עדין יחסית ועם גוון שמתאים אפילו למישהי שקופה כמוני.


מכירים את הצלליות שנראות מרשימות ביותר בפאן אבל מאכזבות במבחן המציאות? אז הפלטה Storm של סליק עובדת בדיוק להיפך: האריזה שלה פחות ממרשימה, הצלליות נראות זולות ולא מעניינות, אבל כשמסוויצ'ים אותן- הו אז קורה הקסם האמיתי: כל הצלליות כאן מצולמות ללא בסיס והיה די במריחה אחת כדי ליהנות מפיגמנט מדהים.

הגוונים פרקטיים ועשירים, עם שילוב טוב בין צלליות ניטראליות ליום יום לבין צלליות דרמטיות יותר לערב. לא פעם תיארו אותן בתור צלליות שנמרחות כמו חמאה וזה נכון- קל לעבוד איתן, הן נוחות לטשטוש ואם לסכם את הנושא, זו אחת מפלטות הדראגסטור הטובות ביותר שאי פעם נתקלתי בהן.
את הפלטה של סליק ניתן לרכוש ישירות מהאתר ב-9.99$ לא כולל עלות דמי משלוח.


למרות האהבה הגדולה שיש לי לאייליינר ג'ל, עפרונות צבעוניים ממשיכים לקבל מקום של כבוד ברוטינת האיפור שלי. הם מושלמים עבור מראות איפור שבהם רוצים לתחום את העיניים בצורה רכה ולא בהכרח מדויקת, או סתם עבור הימים האלה שבהם אין לי כוח להתעסק עם פורמולת הג'ל והשרטוט.

העפרונות של בורז'ואה הם החביבים עליי בקטגוריה הזו, בזכות הפיגמנט המעולה, העמידות,  נוחות המריחה והמרקמים המעניינים. לבורז'ואה יש שני סוגי עפרונות שאני אוהבת במיוחד: הדוכרומים והמטאליים. אין לי ספק שבהמשך ארחיב את האוסף לגוונים נוספים.


כשטופשופ הוציאו לראשונה קולקציית איפור, אני זוכרת שגיחכתי וחשבתי איזה מין ניסיון נואש זה להרחיב את היצע המוצרים שלהם. הבדיחה הייתה לחלוטין על חשבוני, כי לא רק שמדובר בליין איפור זול במיוחד, הוא גם נחשב לאחד החביבים על הוולוגריות בממלכה. אהובים עליי במיוחד הם הסמקים הקרמיים, שנחשבים לסוג של סנסציה בעולם איפור הדראגסטור. אם אתם או חברים שלכם טסים בקרוב לבריטניה ותרצו להכין רשימת קניות קטנה עבור טופשופ- שווה גם לשים לב לעפרונות השפתיים והליפסטיקים של המותג וכמובן גם ללקים המעולים שלהם.


ה-Soft matte lip cream של NYX הוא אחד המוצרים המוזרים והנפלאים שאי פעם נתקלתי בהם: הוא מאט אבל לא מייבש או מבליט פגמים בשפתיים. יש לו טקסטורה קלילה, כמו זו של כל הסטיינים למיניהם אבל הוא מעניק כיסוי מלא. הגוון היחידי שקיים ברשותי הוא ה-Antwerp ואילולא הייתי נאלצת לעבור טיפול בשוק חשמלי כדי להיגמל מרכישת מוצרי שפתיים נוספים- אין ספק שגוונים נוספים מהסדרה היו מצטרפים לאוסף שלי.

אפרופו סטיינים, כל העולם השתגע בשנה האחרונה (ובצדק) מה-Just bitten של רבלון. למרבה הצער רבלון  אינו מותג שחובב ארנבונים ולכן מצאתי עבורכם מוצר דומה מחברה שידועה כחובבת ארנבים- טארט.הגוון שברשותי הוא Adored, גוון עדין ומחמיא מאוד לשפתיים. העמידות פחות מרשימה ביחס למוצרים של רבלון, אבל הביצויים ואפילו האריזה דומים מאוד.


בתור מעריצה מושבעת של לקים מבית Essie ו-OPI, היה לי קשה מאוד לגלות שהם מופיעים ברשימה "השחורה" של חברות שמנסות על בעלי חיים ולכן מיהרתי למצוא אלטרנטיבה אחרת. אז כן, הקולקציה החדשה של ג'ייד מוצלחת בדיוק כפי שסיפרו לכם. למעשה, היא כל כך מוצלחת שרכשתי לא פחות משמונה גוונים שונים ואני נהנית מכולם. מדובר בגוונים שהצליחו לרגש אפילו ותיקת לקים כמוני, מריחה מעולה ואטימות תוך שתי שכבות.

המחיר המקורי של הלקים הוא מופרך כתמיד (49.90 ש"ח), אך ניתן לרכוש אותם ב-9.90 ש"ח רוב הזמן ואם לא אז ב-19.90 ש"ח. יש לי תחושה שהרומן שלנו לא נגמר כאן ואני עלולה לרכוש עוד גוונים מהסדרה. אבוי לי.


במוצרים הבאים אני מתגאה במיוחד, משום שהם לא רק מוצרים נטולי אכזריות, אלא הם גם מוצרים טבעוניים- משמע הם אינם מכילים רכיבים מן החי. הראשון הוא שמפו של Desert essence שנרכש באתר המהולל אייהרב. בעבר דיווחתי שאני לא משתגעת מהריח שלו, אבל למדתי לחיות איתו עם הזמן. פרט לבונוס הגדול שמדובר במוצר טבעוני, בשורה התחתונה- הוא עושה את העבודה, מותיר את השיער נקי, רך ונטול קשרים.

המוצר הבא הוא Turkish delight מבית לאש, חברה עם הרבה אג'נדות חשובות וזו אחת מהן. מדובר בסבון גוף במרקם של חמאה. תוסיפו לזה את ריח הורדים הנעים ואת התחושה הרכה של העור שהוא מותיר אחרי המקלחת- והרי לכם מוצר מנצח.


נדמה לי שהעולם קרס לתוך עצמו לאחרונה ואני לא מתכוונת לכך שדרכינו כמעט הצטלבה עם דרכם של מטאוריטים תועים, אלא לעובדה שלא הזכרתי נרות של באת' אנד בודי בבלוג במשך תקופה ארוכה! מה קרה לי? אז הפעם אני מתקנת את העוול עם נרות פרחוניים שמתאימים לאביב- Raspberry Sun tea ו-Garden Freesia. אלטרנטיבה נהדרת לכל מי שלא אוהב את ריחות הקינוחים כמוני.

ועכשיו נגיע לת'כלס, איך בעצם יודעים איזו חברה מנסה על בעלי חיים ואיזו לא?
  • תוכלו להיעזר ברשימה המצוינת שמופיעה בעמוד הפייסבוק של "לא קונה בלי ארנב". יש לכם שאלה לגבי חברה שלא מקבלת התייחסות ברשימה? תמיד תוכלו להעלות אותה בקבוצה "יפות ללא אכזריות". 
  • נסו להיעזר בקו המנחה הבא: כל מותג גדול שנמכר בסין בהכרח מבצע ניסויים בבעלי חיים. מדוע? כי הדושבאגס בסין דורשים שכל מוצר שנמכר במדינה יעבור ניסויים מהסוג הזה (לא אלאה אתכם בפרטים הטכניים המלאים).
  • רוב חברות האיפור, למעט חברות קטנות ועצמאיות, מהוות חלק מקונצרן גדול יותר. אפשר לומר שכל הקונצרנים הגדולים אינם דוגלים באיפור נטול אכזריות. האם זה גם אומר שהחברות הקטנות בבעלותן אינן דוגלות בכך? לא בהכרח: אורבן דיקיי למשל, מתחייבים שימשיכו לדבוק בגישה שלהם נגד ניסויים בבע"ח, למרות העובדה שנרכשו לאחרונה ע"י הקונצרן לוריאל- המבצע ניסויים בבעלי חיים גם באירופה. יש לציין כי לרוב, חברות הבת והקונצרנים חולקים אותה מדיניות לגבי בעלי חיים, מה שפותר את הדילמה.

יש כמה סיבות שעלולות להקשות עליכם ליישם מדיניות נטולת אכזריות, גם אם זה נושא שאליו אתם מודעים ומפריע לכם: ראשית, מדובר בתחום שאכן דורש קצת מחקר, הרי אי אפשר להיכנס לפארם הקרוב לביתכם ולרכוש כל מוצר אליו תשלחו יד. שנית, מותגים קטנים רבים אשר אינם מבצעים ניסויים, זמינים רק בחו"ל ולא ניתן להשיגם בארץ.

איך פותרים את הקושי?

אפשר לחקור את התחום כל פעם קצת. איש אינו מצפה שתקעקעו את הרשימה של החברות הידידותיות על הזרוע שלכם כדי שתזכרו מה לקנות ומה לא. כחלק מהכנת הפוסט הזה, למדנו המון תוך כדי דיון לגבי החברות ה"כשרות" וה"לא כשרות". עם הזמן תגלו שקל יותר לזכור מאיזו חברה כדאי לקנות ומאיזו לא.

אין ספק שמבחר המותגים שאינם מנסים הופך לגדול יותר עבור מי שיש לו גישה להזמנת איפור באינטרנט, אך זה גם נכון לגבי מבחר מותגי האיפור באופן כללי. גם אם אין לכם אפשרות כזו, בהחלט אפשר לרכוש כל מה שצריכים כאן בארץ, הודות לחברות איפור בינלאומיות כמו בורז'ואה ואינגלוט, הודות לחברות מינראליות וגם הודות לחברות ישראליות כמו קרליין, איל מקיאג', ג'ייד ועוד. זו הזדמנות נהדרת לתת צ'אנס לחברות ישראליות שבדרך כלל מצליחות להפתיע לטובה.

מאחר שמדובר בחגיגות בינלאומיות, הצלחנו לרתום לעניין כמה בלוגריות חביבות שאתם בוודאי מכירים הצלחנו להגיע עד ארה"ב ועל כך אמרו- וופ וופ! את כל רשימת הפוסטים תוכלו למצוא כאן.
אם שרדתם את כל זה, אני מזמינה אתכםן להתכבד בקולאז' הבא המכיל טוסיק ארנבוני חמוד במיוחד-

התמונות נלקחו מכאן, מכאן ומכאן

כן ירבו ימי החופש לארנבונים :)

24 תגובות:

  1. פוסט חשוב ביותר!
    מהיכן השגת את המוצר של לאש? אני מסכימה איתך שהמוצרים שלהם נהדרים, לא רק מבחינת הטבעוניות שבהם, אלא גם מבחינת האפקט. הם מייצרים מסיכות מצוינות לעור הפנים!
    בכל אופן, הם תומכים בארגוני טרור בגדה באופן מוצהר ומכאן הדילמה המוסרית שלנו כצרכניות ישראליות גדלה. סתם FYI.

    השבמחק
    תשובות
    1. את המוצרים שלי של לאש הזמנתי מאיביי, אבל לדעתי אחד האתרים שלכם מבצע משלוח לארץ.
      לאש העבירו בעבר חלק מהרווחים ממוצר ה-Charity pot שלהם לארגון פרו פלסטיני, זה עדיין לא אומר שהם תומכים בארגוני טרור או מעוניינים למחוק את ישראל מהמפה. לאחר שקיבלתי מידע נוסף בנושא, הגעתי למסקנה שאין לי שום רצון להחרים אותם. זכותם לתמוך באיזו אג'נדה שנראית להם נכונה, גם אם היא שונה משלי ואני מברכת אותם על כך שהם מקדמים כמה אג'נדות חשובות כמו סחר הוגן ומוצרים טבעוניים.

      מחק
    2. אני מכבדת את התמיכה הנלהבת שלך בזכותם להתנגד לקיום שלך, מבוססת או לאו. אני גם מניחה שאין לך עניין אמיתי בעובדות לאור ההתלהבות חסרת הטאקט שלך ושל חברותיך "הבלוגריות" מתגובה קצת סותרת (שמע ישראל). אך למען גילוי נאות מול הקוראות שלך ולמען תודעתך, כן תעמיק, אני רוצה לציין שלאש תורמת כספים לארגון PLO, מדובר בארגון פרו-פלסטיני שגורס כי ישראל היא כובשת לא חוקית המבצעת פשעים כנגד הפלסטינים. הארגון הזה תומך בחמס ומבקש לחזק ארגוני טרור כדי להביא לדה-לגיטימציה של ישראל.

      וברובד אחר לחלוטין, אני חייבת להגיד לך שלמרות המאמצים של כולכן להשיג תמונות של שפנים וארנבות, ולמרות שתכלית ההתאגדות שלכן חשובה ביותר, אופן ההתבטאות שלכן "מאחורי הקלעים" מלווה בחוסר רצינות/בגרות כאילו הייתן חבורה של ילדות.
      אני מאחלת לכן, ולך בפרט, לעשות בדק בית וכן עבודת מחקר טובה יותר בטרם פרסום פוסט כ"מובילת דעה".
      בהצלחה

      מחק
    3. מכבדת את דעתך ועומדת מאחורי דעתי. בהקשר הזה ניאלץ להסכים שלא להסכים.
      ובנוגע להתבטאויות שלו "מאחורי הקלעים"- בשבועות שקדמו ליום הזה, ניהלנו בעמוד דיונים רציניים למדי על איזה מותג מבצע ניסויים ואיזה לא והיום- אנחנו משחררות קצת רסן.
      הכל נכתב שם בהומור ובאווירה טובה, אז חבל לקחת את זה ברצינות. ובעצם, אולי אנחנו באמת חבורת ילדים חובבות ארנבים, מה רע בזה?

      מחק
  2. טוסיק של ארנבון!
    אני חושבת שהדבר הכי חשוב שגם הוכחת כאן הוא שאיפור נקי מניסויים הוא ממש לא נחות באיכותו או בהכרח פחות טוב. באמת לא מובן לי למה יש מותגים שממשיכים להתעקש לבצע ניסויים, אם מותגים כ"כ רבים מצליחים לייצר מוצרים מוצלחים בלי זה. מיותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת מיותר, בתקווה שיום אחד לא נצטרך ליזום ימי חופש לארנבונים אלא הם כולם יהיו ימי חופש עבורם

      מחק
  3. טוסיק של ארנב! זו ודאי בריג'יט בארדו של הארנבים שם, הלוואי עליי רגלים ארוכות וזנב פלומתי שכאלה.

    אני לא מאמינה ששכחתי ש-MUA וסליק לא עושים ניסויים, יש לי כמה כמה וכמה פלטות שלהם ואני מאד מרוצה מהן. שוין, שנה הבאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך גם BeautyUK וסטילה שאת משום מה מתעקשת להדחיק!

      מחק
  4. אה, וגם - תודה שיזמת את הרעיון המבורך הזה!

    השבמחק
  5. ואוו הסמקים של טופשופ נראים מצויינים !! למה לא מביאים את הדברים השווים לארץ ?!?
    אני גם כמוך התלהבתי מאוד מהקולקציה של ג'ייד וקניתי גם כמה לקים שלהם, פשוט מעולים!!
    אני חייבת לנסות כבר את סליק!! כל כך הרבה המלצות עליהם אני חייבת לנסות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן מבאס שלא מביאים את קולקציות האיפור של H&M וטופשופ לארץ, אבל תמיד דופקים את היהודים :(

      מחק
  6. מקסים מתוק משובב את הנפש - עשית את כל מה שרצית והשארת חיוך, מידע וטעם של עוד. תענוג!

    השבמחק
  7. גם אני רציתי לשים טוסיק של ארנבון (למעשה את הטוסיק של באני), אבל לא מצאתי את התמונה :(

    פוסט נפלא, כל הכבוד על היוזמה, זה היה מרענן וכיף להתנסות בתחום שאני פחות מתעסקת בו בדרך כל...
    נשיקות!

    השבמחק
  8. פעם קניתי קרם מצויין של וישי, שממש הרגשתי שמצמצם נקבוביות ומחליק את העור, אבל מאז שהתחלתי לשים לב לנושא, אני לא קונה אותו יותר, ומחכה שמתישהו לוריאל תפסיק את הניסויים...

    פוסט חשוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      ללוריאל יש מודעות לנושא והם תמיד היו שקופים לגביו, אני מאמינה שיהיו להם האמצעים למצוא חלופות לניסויים על בעלי חיים בזמן הקרוב, אבל השאלה היא האם יסכימו לצאת מסין או לא. אני מנחשת שלא..

      מחק
  9. אני אוהבת ישבן גדול ואינני יכולה לשקר
    אחים אחרים, אינכם יכולים להכחיש
    שכשארנב נכנס עם מותן זעירה
    ודבר עגול בפרצופכם
    אתם נהיים כקפיץ
    ורוצים במלוא הכוח להפציץ

    אחלה תחת ואחלה פוסט. קבלי ח"ח על יוזמתך הברוכה

    השבמחק
  10. פוסט קורע כתמיד, עם תמונות שגורמות לי לתהות איך עדיין אין לך קריירה בעיצוב פנים.
    סיקרנת אותי לגבי כמה מהמוצרים והחברות שלא ניסיתי
    והטוסיק של הארנבון גרם לי להסתכל על הטוסיק הבלתי אטרקטיבי של החתולה שלי ולחוש קנאה עזה...

    השבמחק
  11. על כמה את מלכה כבר דיברנו אז באמת שאין צורך להזכיר את זה שוב ;)
    ועכשיו לעניינינו:
    יותר פרטים על מייקאפ של TARTE!
    אני רוצה לנסות את סטיינים בגימור מאט של טארט הודות לקייט מ-2 MEAN GIRLS...

    השבמחק
    תשובות
    1. לא, את! :)
      המייקאפ של טארט באמת נפלא, השתמשתי בו שוב אתמול ברוח הפוסט. החומר עצמו עבה אבל יש לו גימור די טבעי. לגבי עמידות לא יודעת לומר לך בגלל העונה, אבל סה"כ אני מאוד מרוצה ממנו. גם מתאים לי בגוון, שזה כבר מפתיע

      מחק
  12. אההה טוסיק של ארנב! אוי זה כ"כ מושלם (במיוחד לאור הזוועות שהולכות להסתובב עם זנב ארנב ברחוב במשך פורים).
    בנתיים ממש בא לי לנסות את Soft matte lip cream של ניקס- גם הגוון שבחרת נראה לי טוב עבורי.
    בנתיים- איך אוכל להניח את ידיי על מייקאפ טארט?

    השבמחק
    תשובות
    1. טארט בעייתיים מבחינת נגישות. אין לי ברירה אלא לשלוח אותך לאיביי לצערי :(

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top