יום שלישי, 31 ביולי 2012

אהבה לא קונים בכסף (או שכן?)

כפי ששמתן לב, במשך תקופה ארוכה לא ממש התחשק לי לכתוב על איפור- תחושה שקיבלה הרבה מאוד חיזוקים בחסות הקיץ הזה, שמתסמן להיות חם מהגיהנום. בסופו של דבר החלטתי שחבל להניח למשהו מינורי כמו חוסר חשק או חום אימים לעמוד בדרכי ולמנוע ממני את האפשרות לחלוק איתכן את כל הטוב הזה.

בפוסט הזה תמצאו כמה מוצרים שתתקשו להשיג- אני בהחלט מודעת לבעייתיות של העניין, אך כפי שמרמזת הכותרת של הפוסט- אהבה לא בוחרים ולכן החלטתי להמליץ עליהם בכל זאת. כדי לאזן את חוסר הפייריות הזו, בחרתי לציין לטובה גם כמה מוצרים שזמינים לכולנו. אז נתחיל?


1. ויתרתי לחלוטין על המלצות טיפוח הפעם כדי לפנות מקום ראוי לקטגוריית הריחות, בעיקר משום שלאחרונה גיליתי הרבה ריחות נפלאים במחלקת הבית והרחצה. נתחיל מאחד המותגים החביבים עליי- פילוסופי, שיצרו במיוחד למעני את קרם רחצה  בשם Chocolate bunny ולו ריח השוקולד האמיתי והמרוכז ביותר שאי פעם הסנפתי. ריחות שוקולדיים הם בעייתים לרוב- או שמאוד אוהבים אותם או שמאוד סולדים מהם. אם אי פעם תראו אותי מדלגת בקפיצות ארנב מהמקלחת עם חיוך מטופש מרוח על הפנים, תבינו לאיזה מחנה אני שייכת.

לקרם הרחצה הנפלא מצטרפים שתי חמאות גוף (אבטיח ומלון) שרכשתי במבצע מוצר שני ב-50% ברשת גולף אנד קו (מחיר מוצר יחיד 34.90 ש"ח). גם הפעם מדובר במוצרים בעלי ניחוח פירותי ונאמן למקור, ללא קמצוץ סינתטיות. אני מאוד סולדת מריחות סינתטיים ולכן שמחתי לגלות שגם במחיר כזה אפשר למצוא ריחות עשירים כל כך.

האחרונים בקטגוריה הם הנרות של Bath & body works אותם הזמנתי באיביי במחיר פעוט. אלה שני הפייבוריטים שלי, בריח Orange ginger ו- Oatmeal raisin והם מהווים רק חלק מהאוסף הקטן שמפוזר ברחבי הבית. הריח שלהם מאוד דומיננטי ונעים, כך שאפשר ליהנות מהם אפילו מבלי להדליק אותם. אם אתן מבצעות הזמנה, אני ממליצה שתזמינו כמה נרות במרוכז כדי לצמצם את עלויות דמי המשלוח.

הנרות של Bath and body works עולים 2.5$ (לא כולל משלוח) וניתן להשיג אותם כאן
ג'ל רחצה של פילוסופי בריחות שונים עולה 106 ש"ח לפני ההנחות השונות וניתן להשיג אותו כאן


2. את המוצרים הבאים של חברת מינרלז קיבלתי לסקירה. מדובר בהתנסות הראשונה שלי עם מוצרי איפור מינרליים ובהחלט אפשר לומר שהתחלנו את מערכת היחסים שלנו ברגל ימין. כמו רובכן, גם אני נרתעתי בעבר ממוצרים מינרליים, אך לבסוף הסקרנות גברה על החששות וטוב שכך.

על אף שאלה מוצרים שלפחות תיאורטית דורשים יותר התעסקות משום שהם אבקתיים, בפועל, אני מוצאת את עצמי שולחת אליהם יד דווקא כשמתחשק לי מראה איפור לא מורכב מדי, כמו ברוב הימים האחרונים- אלא רק שטיפת צבע על העפעפיים. אני מאוד מחבבת את הגוונים הקיציים והמרעננים שמצליחים מיד לעורר כל מראה איפור עייף ואין ספק שהפייבוריטית שלי באוסף היא ה-Last caress בגוון ורוד פנינתי.

לפני הנחת הצלליות אני תמיד דואגת להניח צללית קרם כבסיס, לאחר מכן אני מפזרת מעט מהחומר (האריזות בנויות כך שיש בתוכן מסננת נוחה) לתוך מכסה הצללית ובאמצעות מברשת 239 של מאק, אני מניחה את החומר בטפיחות על מנת "להדביק" אותו לעפעפיים. את הסמקים מצאתי שנוח יותר להניח באמצעות מברשת דו פייבר קטנה 188 של מאק, שיכולה להתמודד כמעט עם כל הסמקים שיש לי באוסף. הסומק החביב עליי בחבורה הוא כמובן ה-killer queen האפרסקי עם הנגיעות הזהובות, שכבר הוגדר כמתחרה ראוי ונגיש יותר לאורגזם של נארס.

צלליות הקיץ של מינרלז עולות 45 ש"ח וניתן להשיג אותן כאן
הסמקים של מינרלז עולים 60 ש"ח וניתן להשיג אותם כאן


3. הסמקים הבאים משתייכים לקטגוריית ה-"אני מצטערת אבל אין לי מושג היכן תשיגו אותם", שכן את שניהם רכשתי במקרה בסיילים שנערכו בבלוגי איפור. הראשון הוא סטיין ג'לי של אסנס, שיצא כחלק מקולקציה במהדורה מוגבלת הנקראת Vampire love. כשמוציאים לראשונה את החומר באמצעות המשאבה הוא אכן נראה כמו טיפת דם סמיכה במיוחד, אך כשמטשטשים מתקבלת הסמקה טבעית ויפה, בדיוק כמו שאני אוהבת.

הסומק השני הוא הסומק Feather של טרינה טרנטינו. מדובר בגוון ורדרד מאוד ייחודי ולצערי התמונות לא משקפות את הגוון האמיתי שלו. סווטצ'ים נוספים של הסומק תוכלו למצוא כאן. אין לי שום מוצר זהה לו באוסף וכפי שאתם יודעים, זה הישג לא מבוטל.


4. המוצרים הבאים הם של דיור אהוביי: נתחיל מהפלטה שמהווה מקור להרבה מהאובססיות שלי בחודשים האחרונים. ללא ספק מדובר כאן בשילוב גוונים אביבי מאוד אך גם לא צפוי, לא באוסף שלי ולא באופן כללי. הצלליות מאוד פיגמנטיות ולמרות שהן רכות וענוגות- כשמניחים אותן על העיניים הן מאוד מוגדרות. הבעיה העיקרית שלי עם צלליות עדינות מאוד היא שרובן יפות מאוד בפאן, אך במציאות נראות כמו בלילה של צבע אחד. ובכן, בתופעה הזו לא תיתקלו כאן: כל החמישייה משתלבת בצורה מדהימה יחדיו והיא ללא ספק הפלטה הייחודית ביותר שאי פעם נתקלתי בה. כן, ממש ככה.

המוצר השני הוא הברונזר של דיור וכפי שניתן לראות הסווטץ' שלו כהה למדי. איך אני מסתדרת עם מוצר כהה כל כך? בקלות! אני מניחה אותו באמצעות מברשת דו פייבר, הפעם ה-187 ומפזרת בקלילות על הפנים, כך שהתוצאה שמתקבלת היא עדינה. היד שלי מאוד קלה על המברשת ולכן אני לעולם לא חוששת לעבוד עם מוצרים פיגמנטיים או כהים מדי. לומר שהמוצר הזה הוא מאסט? ממש לא. זה ברונזר מוצלח מאוד ובעיקר ממתק לעיניים אך באותה מידה גם ברונזר זול ועממי יותר יעשה את העבודה כמו שצריך. כמובן שכל זה לא מונע ממני לחרוש עליו בשבועות האחרונים.

הפלטה Garden roses של דיור, עולה כעת לצערי 85$ (לא כולל משלוח) וניתן להשיג אותה כאן 
הברונזר Diorskin nude tan עולה 48$ (לא כולל משלוח), הוא מגיע עם מברשת קבוקי קטנה וניתן להשיג אותו כאן


5. את הפאנטום גלוס של קרליין רכשתי במבצעי יום העצמאות המטורפים של המשביר עם הנחה של 70% (לא כולל הנחות חבר וכו' וכו'), מה שאומר שבפועל הוא עלה לי בסביבות ה-30 ש"ח בלבד. קראתי הרבה מאוד מחמאות וביקורות חיוביות על הגלוס, ראיתי גם שמיהרו להשוות אותו למוצר מקביל של סמאשבוקס ומאחר שלא הכרתי לא את זה ולא את זה- לא מיהרתי לרגוש אותו. גם תג המחיר המקורי של המוצר, שהוא יקר מאוד לכל הדיעות, מנע ממני לרכוש אותו ותרם לתחושה שאני יכולה לחיות בלעדיו. אז הנה, סוף סוף נחתה ההזדמנות לרכוש את הגלוס במחיר מאוד משתלם וכמובן שקפצתי על המציאה.

מה אומר לכם? אני יודעת שלעתים סחף המחמאות וההייפ סביב קרליין עשויים להרתיע אבל אני מוכרחה לציין שמדובר הפעם במוצר מצוין: הוא לא דביק, קליל על השפתיים ומעניק גוון טבעי ועם זאת מחמיא מאוד לשפתיים. אני ממתינה למכירת החיסול הבאה כדי לקנות גם את הגוון הורדרד יותר.

המוצר השני הוא של לאקה, רשת נוספת שהמחירים שלה נחשבים לבעייתיים אך אני מחבבת אותה למרות זאת. מדובר בלק השייך לקולקציית הקיץ החדשה של הרשת: על פניו אין בו שום דבר ייחודי אך מדובר בגוון שאני מאוד אוהבת ואפילו חשוב מכך- פורמולה מושלמת ואטימות בשכבה אחת בלבד. מעבר לכך, אם מביטים היטב בבקבוקון מזהים מיקרו שימר סגלגל, מה שאותי אישית מאוד משמח.
 


6. המוצר האחרון ברשימה הוא מוצר שאני מגדירה כבונוס כי הוא בהחלט לא הכרחי בשום צורה. רכשתי את המברשת הזו כחלק ממארז מברשות של טוקידוקי. מה קנה אותי? כמובן הצ'ארמים שמחוברים לקצה המברשות ולעיטורי הזהב עם השחור. לא באמת ציפיתי שיהיה בהן ערך מוסף פרט למראה המרהיב שלהן ולכן הופתעתי מאוד כשגיליתי שמברשת הסומק הזו היא פשוט פנטסטית.

הצ'ארמים כצפוי הופכים את מלאכת החזקת המברשת למסורבלת יותר אבל בחורה שטחית כמוני לעולם לא תעיז לנתק אותם לטובת הפרקטיות. את המברשות של טוקידוקי ניתן להשיג כאן בביד או במחיר מלא של 79.90$ כולל דמי משלוח. את הסט שלי רכשתי כמובן בביד במחיר נמוך יותר.

אגב, אם התעניינתן מהו הספר שכיכב כאן בכל הצילומים ושימש אותי הפעם כרקע חביב למוצרים, דעו שמדובר בספר Homespun style לעיצוב הבית, ספר מאוד נחמד ואסתטי שנרכש לאחר שנתקלתי בו בבלוג של טוויליגן. מומלץ מאוד אם אתן בעניין.

מהם מוצרי החודש שלכן? אשמח לקבל המלצות!

15 תגובות:

  1. גם אני הזמנתי את הספר !!!
    מקווה שיגיע מהר .....
    יכול להיות שכבר אין את הג'ל של פילוסופי בסטרוברי ?
    איזה פוסט כיפי !
    תמיד כיף לקרוא על מוצרים מיוחדים

    השבמחק
  2. מיפ- תודה!
    אורלי- לדעתי הריח הזה ספציפית לא קיים בסטרוברי, יתכן שמדובר במהדורה מוגבלת- את שלי הזמנתי מאיביי.
    אם אתן אוהבות מוצרים מיוחדים אז יש לי תוכן לכמה וכמה פוסטים, ניסיתי לאזן כי פחדתי שרוב המוצרים יהיו לא רלוונטיים וזה יעצבן

    השבמחק
  3. הגלוס הזה של קרליין אכן מעולה, אני מאוד אוהבת אותו.

    השבמחק
  4. תמיד כיף לקרוא על מוצרים "קשים להשגה" ולכן הפוסט הזה מהנה. אני אוהבת את המוצרים של מינרלז (ותודה על קישור) ומחכה בסבלנות ששרית תוציא מוצרים חדשים ;)

    השבמחק
  5. פוסט מקסים! המוצרים של מינרלז והפלטה של דיור מהממים והלק של לאקה כל כך קייצי ומרענן :)...

    השבמחק
  6. איזה כיף של פוסט!
    עשית לי חשק לנסות את המוצרים של פילוסופי.
    אני אישית אובססיבית למוצרי טיפוח פנים (ממסכות ופילינגים עד ל"חומרים קשים" יותר כמו רטינול) ומעיון באתר שלהם אני רואה שיש להם מבחר מכובד ביותר של מוצרים לטיפוח הפנים.
    לגבי קרם הרחצה, הוא ממש מתנה מושלמת לחברה טובה שלי שחולה על שוקולד ומגדלת ארנבים.

    השבמחק
  7. אני שמחה לציין שברגע שציינת "שוקולד" עלה לי לראש דווקא סבון הוואי שאני כ"כ אוהבת וחושבת שהוא מצויין.
    ככלל אני אף פעם לא מצליחה למצוא הצדקה למחירים של מוצרי פילוסופי, ובטח שלא לסבון רחצה שגם ככה לא ממשיכים להריח מעבר ל-3 שניות שמתסבנים איתו במקלחת. משמח אותי תמיד לגלות כשיש סבונים זולים בריחות טובים שלא דורשים שבירת תוכנית חסכון כדי לקנות.
    ואוף, הסמקים של טרינה טרנטינו כ"כ קשים להשגה!! אני מחפשת כבר המון זמן :-/

    השבמחק
  8. מיראל- הוא מצוין!
    מרינה- תודה ארנבת שוקולד!
    שירי- תודה! הלק של לאקה הוא מהות הקיץ מבחינתי!
    ישראלה- האמת היא שאת הסבון הספציפי הזה אני מריחה עליי גם אחרי המקלחת ואף ארחיק ואומר שבימים שבהם אני מסתבנת בו- אני מוותרת על קרם גוף כי הריח שלו כל כך דומיננטי. האושר שהוא מסב לי הפך את ההשקעה בו מאוד משתלמת.
    סמקים של טרינה טרנטינו הם אכן מאוד קשים להשגה וזה מבאס.

    השבמחק
  9. ליאת- יש לך חברה חובבת שוקולד ומגדלת ארנבים? OMG!! נסי למצוא לה את הקרם הזה ספציפית באיביי, לא חושבת שבסטרוברי הוא קיים

    השבמחק
  10. עשית לי חשק לסבון של פילוסופי. אני הכי אוהבת ריח של שוקולד

    השבמחק
  11. אני מקווה שהתגובה שלי אכן תתקבל הפעם. זה לא את , זה אני :-D
    הכל נראה נפלא. הסבון של פילוסופי עושה לי חשק ובכלל אני אוהבת לראות את הרכישות שלך ברשת ובאיביי כי נדמה לי שאת האחת שיודעת לפרש את איביי הכי טוב מכולנו ולנצל את האיכויות שלו.

    הגלוס של קרליין מצוין. יש לי את שניהם ואני ממש אוהבת אותם. מוצרי אבקה בתפזורת אני ממש לא אוהבת אז אני נאלצת לדלג .
    ריחות של פירות אני לא אוהבת אבל אני מוכנה לגשת לרחרח ולראות אם יש משהו לטעמי (ראיתי שקנית בניחוח מנגו אבל זה יזכיר לי יותר מדי עמבה :-S)

    היה לי כיף לקרוא!

    השבמחק
  12. אני מחבבת את פילוסופי. אמנם לא מנסיון אלא מהתבוננות במוצרים (מי אמר שטחי ולא קיבל?), אבל יבוא יום ואני אזמין מגוון מוצרים רק כי יגמר לי האיפוק.
    חמאות הגוף של גולף אנד קו יבדקו, במיוחד לאור הריחות הפירותיים שאני מאוד אוהבת.
    מוצרים באבקה פחות מדברים אליי, אבל יש לי כמה ואני די נהנית מהם.

    אחלה פוסט :)

    השבמחק
  13. פוסט מעולה!!
    עשית לי חשק להזמין דווקא את הנרות. יש עוד ריחות שניסית ואת ממליצה עליהם?

    רציתי גם לשאול לגבי המשלוח, מילאתי כרגע בסל שלי באיביי שלושה נרות ויצא מחיר דיי רציני של משלוח על שלושתם ואז זה כבר ממש לא בגדר פרוטות. כמה יצא לך?

    תודה וסופש נפלא
    גל

    השבמחק
  14. היי גל!
    אל תשלמי למוכר מיד, אלא המתיני שישלח לך חשבונית משולבת, כלומר עם דמי משלוח עבור כל המוצרים ביחד. שילמתי בזמנו בערך 26-27$ עבור חמישה מוצרים. נחמד, לא? אם את מסתבכת, שלחי לי מייל. בהצלחה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top